Skip to content

Αθηνά Κωλέττα

Η Αθηνά Κωλέττα έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Πάτρας και έχει Πτυχίο Ψυχολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Είναι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στην «Κοινοτική Κοινωνική Εργασία» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Έχει κάνει μετεκπαίδευση Μεταπτυχιακού Επιπέδου στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Τέχνης & Ψυχοθεραπείας.

Έχει παρακολουθήσει το Διατμηματικό Πρόγραμμα Κλινικής Μετεκπαίδευσης στα Δυναμικά της ομάδας σε Ψυχιατρικά Πλαίσια, Τμήμα Ψυχολογίας ΕΚΠΑ και Α΄Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ. Εργάζεται ως Κοινωνική Λειτουργός από το 1996, σε χώρους Υγείας, Ψυχικής Υγείας, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ως Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια σε χώρους Ψυχικής Υγείας, Ψυχοθεραπευτικά Κέντρα και Εκπαιδευτικά πλαίσια.

 

Αθηνά Κωλέττα

Η Αθηνά Κωλέττα έχει αποφοιτήσει από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Πάτρας και έχει Πτυχίο Ψυχολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο. Είναι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών στην «Κοινοτική Κοινωνική Εργασία» του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Έχει κάνει μετεκπαίδευση Μεταπτυχιακού Επιπέδου στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία στο Κέντρο Τέχνης & Ψυχοθεραπείας.

Έχει παρακολουθήσει το Διατμηματικό Πρόγραμμα Κλινικής Μετεκπαίδευσης στα Δυναμικά της ομάδας σε Ψυχιατρικά Πλαίσια, Τμήμα Ψυχολογίας ΕΚΠΑ και Α΄Ψυχιατρική Κλινική ΕΚΠΑ. Εργάζεται ως Κοινωνική Λειτουργός από το 1996, σε χώρους Υγείας, Ψυχικής Υγείας, Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και ως Εικαστική Ψυχοθεραπεύτρια σε χώρους Ψυχικής Υγείας, Ψυχοθεραπευτικά Κέντρα και Εκπαιδευτικά πλαίσια.

 

Ουρανία Λιαρμακοπούλου

Η Ουρανία Λιαρμακοπούλου είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών Αθηνών και με μουσικές σπουδές στο φλάουτο (δίπλωμα με βαθμό «άριστα») και στο βιολοντσέλο (πτυχίο με βαθμό «άριστα». Ως μουσικός έχει συνεργαστεί με διάφορα σύνολα και καλλιτέχνες (χορευτική ομάδα «Κι όμως κινείται», Μικρό Θέατρο Βορείου Ελλάδας κ.λ.) για παραστάσεις και ηχογραφήσεις, και από το 2004 είναι μέλος του συγκροτήματος «Θέρος». Αποφοίτησε από το διετές μεταπτυχιακό πρόγραμμα μουσικοθεραπείας του Πανεπιστημίου της Jyväskylä (Φινλανδία) το 2016.

Εκπαιδεύτηκε στη Νευρολογική Μουσικοθεραπεία τον Σεπτέμβριο του 2017 στο Birmingham, (UK) καθώς και στο πρωτόκολλο MATADOC το 2020 από το Royal Hospital for Neuro-disability of London. Επίσης, είναι εκπαιδευόμενη στη μέθοδο GIM (Guided Imagery and Music). Εργάζεται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γενικά και μουσικά σχολεία) ως μουσικός από το 2004. Ως μουσικοθεραπεύτρια συνεργάστηκε με το ψυχολογικό κέντρο παιδιών και ενηλίκων “Psycho-diagnosis” στον Πειραιά (2016-2020) και μέχρι σήμερα συνεργάζεται με τον σύλλογο γονέων και φίλων αυτιστικών ατόμων «Αναγέννηση». Εθελοντικά έχει δουλέψει στο εξειδικευμένο κέντρο ημέρας «Κέντρο Κοινωνικού Διαλόγου» της ΠΕΨΑΕΕ με συμμετέχοντες ενήλικες λήπτες υπηρεσιών ψυχικής υγείας συντονίζοντας μία ομάδα μουσικής και στο Οικοτροφείο Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης Πεντέλης ως εκπαιδευόμενη της μουσικοθεραπευτικής μεθόδου GIM. Είναι μέλος του Ελληνικού Συλλόγου Πτυχιούχων Επαγγελματιών Μουσικοθεραπευτών (ΕΣΠΕΜ) και κλινική συνεργάτης της διεπιστημονικής εταιρείας μουσικοθεραπείας και έρευνας “SONORA”, (www.sonora.gr) .

 

Αννέτα Ηλιάδη

H Αννέτα Ηλιάδη είναι διπλωματούχος δραματοθεραπεύτρια, (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Δραματοθεραπείας, Institute of Dramatherapy, UK) και μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Δραματοθεραπευτών. Έχει παρακολουθήσει την εκπαίδευση στην Χοροθεραπεία (Dance Μovement Τherapy) με την Dr Marcia Leventhal PHD,ADTR,CMA στην Ελλάδα, και σεμινάρια αυτοσχεδιασμού και εκφραστικής κίνησης στο Roehampton Institute και στο Laban Centre στο Λονδίνο. Σαν δραματοθεραπεύτρια έχει συντονίσει βιωματικά σεμινάρια και ομάδες προσωπικής ανάπτυξης για ενήλικες και παιδιά και συντόνισε ομάδα χοροθεραπείας με μητέρες και βρέφη. 

Έχει επίσης δουλέψει με άτομα με ψυχολογικά προβλήματα και με νέους με προβλήματα εξάρτησης από ναρκωτικά. Έχει εφαρμόσει σε ερευνητικό επίπεδο το βίντεο σαν θεραπευτικό εργαλείο και έχει συντονίσει εργαστήρια φωτογραφίας για αρχάριους. Πριν αρχίσει να ασχολείται αποκλειστικά με την δραματοθεραπεία, εργαζόταν στο Λονδίνο στο BBC στον τομέα παραγωγής ντοκιμαντέρ και ειδικά στο μοντάζ. Στις ομάδες δραματοθεραπείας και σε ατομικές συνεδρίες χρησιμοποιεί τεχνικές θεάτρου, παίξιμο ρόλων, κίνηση, φωνή, ζωγραφική και άλλα για θεραπευτικούς λόγους και κυρίως για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης του ατόμου.

Αννέτα Ηλιάδη

H Αννέτα Ηλιάδη είναι διπλωματούχος δραματοθεραπεύτρια, (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Δραματοθεραπείας, Institute of Dramatherapy, UK) και μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Δραματοθεραπευτών. Έχει παρακολουθήσει την εκπαίδευση στην Χοροθεραπεία (Dance Μovement Τherapy) με την Dr Marcia Leventhal PHD,ADTR,CMA στην Ελλάδα, και σεμινάρια αυτοσχεδιασμού και εκφραστικής κίνησης στο Roehampton Institute και στο Laban Centre στο Λονδίνο. Σαν δραματοθεραπεύτρια έχει συντονίσει βιωματικά σεμινάρια και ομάδες προσωπικής ανάπτυξης για ενήλικες και παιδιά και συντόνισε ομάδα χοροθεραπείας με μητέρες και βρέφη. 

Έχει επίσης δουλέψει με άτομα με ψυχολογικά προβλήματα και με νέους με προβλήματα εξάρτησης από ναρκωτικά. Έχει εφαρμόσει σε ερευνητικό επίπεδο το βίντεο σαν θεραπευτικό εργαλείο και έχει συντονίσει εργαστήρια φωτογραφίας για αρχάριους. Πριν αρχίσει να ασχολείται αποκλειστικά με την δραματοθεραπεία, εργαζόταν στο Λονδίνο στο BBC στον τομέα παραγωγής ντοκιμαντέρ και ειδικά στο μοντάζ. Στις ομάδες δραματοθεραπείας και σε ατομικές συνεδρίες χρησιμοποιεί τεχνικές θεάτρου, παίξιμο ρόλων, κίνηση, φωνή, ζωγραφική και άλλα για θεραπευτικούς λόγους και κυρίως για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και αυτοεκτίμησης του ατόμου.

Ανθή Θωμά

Η Ανθή Θωμά ακολούθησε σπουδές στην Ανωτέρα Σχολή Βρεφονηπιαγωγών ΔΟΜΗ. Συμμετείχε επί 4 έτη στο «Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαίδευση» του Λ. Κουρετζή και στο Θέατρο «ΠΑΥΣΙΣ» Σ. Παπαδόπουλος, (Λέκτορας ΠΤΔΕ) και στο ΕΚΠΑ. Εν συνεχεία σπούδασε Παιγνιοθεραπεία στο Κέντρο «ΑΓΓΙΖΩ» και στο Τριετές Μεταπτυχιακό στην Εικαστική Θεραπευτική Παρέμβαση Παιδιού-Εφήβου. Η επιμόρφωση συνεχίστηκε σε Εικαστικά εργαστήρια, στο κέντρο πηλού και στο εργαστήρι σχεδίου της Μ. Κατσουλίδη. Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή οι σπουδές συνεχίζονται στην Ψυχολογία στο Aegean College.

Πρακτική άσκηση στο κέντρο βρεφών ΜΗΤΕΡΑ, ειδίκευση στο ΠΙΚΠΑ Βούλας και το Χατζηπατέρειο Ίδρυμα Αποκατάστασης. Έχει εργαστεί σε Ιδιωτικούς Παιδικούς Σταθμούς και Εκπαιδευτήρια. Επιπροσθέτως συνεργάζεται με τον καθηγητή Σ. Παπαδόπουλο. Τα τελευταία πέντε χρόνια συνεργάζεται με Λογοθεραπεύτρια σίτισης. Επιπλέον συνεργαζεται ως Εικαστική Θεραπεύτρια σε παιδιά, σε κέντρο Λογοθεραπείας σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Πολυετή εμπειρία που αφορά παιδιά τυπικής ανάπτυξης και ειδικών δεξιοτήτων.

Μαριλένα Καρέττα

Η Μαριλένα Καρέττα Sr GAMT τελείωσε την Κρατική Σχολή Χορού (ΚΣΟΤ). Έκανε μεταπτυχιακά τέσσερα χρόνια (1982-6) στην Ν. Υόρκη ειδικευόμενη στον Σύγχρονο χορό, Χοροθέατρο, Αφρικάνικο, Χορογραφία και αρκετά είδη Somatics.

Σαν χορογράφος έχει συνεργαστεί στον κινηματογράφο & το θέατρο, με σημαντικούς καλλιτέχνες όπως τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Νίκο Κούνδουρο, την Λυδία Κονιόρδου, Μίμη Κουγιουμτζή, το θέατρο Καρόλου  Κουν , τον Σπύρο Βραχωρίτη, Κώστα Φέρρη, Νίκο Κορνήλιο κα.

Ήταν για μια δεκαετία (1986-96) συνεργάτης και βοηθός χορογράφου της Ζουζούς Νικολούδη και χόρεψε στην ομάδα της «Χορικά- Μουσική- Λόγος- Κίνηση».

Ίδρυσε την ομάδα χορού Πέλματα στην οποία χορογράφησε εστιάζοντας στην διάδραση των τεχνών, το Body percussion, καθώς και σε παραστάσεις Site Specific και έργα Land Art. Έχει μελέτησε για χρόνια Παραδοσιακά Μεσογειακά κρουστά, ρυθμολογία και φωνή και εργάσθηκε ως performer.

Διδάσκει από το 1981 επαγγελματίες και ερασιτέχνες με έμφαση στη Δημιουργικότητα, την Ενσυνείδητη Κίνηση- Mindfulness και την Προσωπική ανάπτυξη.

Έχει ολοκληρώσει μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Χοροθεραπείας / Dance Movement Therapy με την Αμερικανίδα πρωτοπόρο Dr. Marcia Leventhal, PHD,ADTR,CMA και άλλους και έχει δίπλωμα αναγνωρισμένο από το IDTIA.

Εργάζεται από το 2000 σαν Χοροθεραπεύτρια ομαδικά και ατομικά με διάφορους πληθυσμούς και ηλικίες. Είναι διαπιστευμένο Senior μέλος της Ένωσης Χοροθεραπευτών Ελλάδας και είναι Δημιουργική επόπτρια.

Συμμετείχε σε τριετές Ερευνητικό πρόγραμμα στη Γαλλία, με θέμα « την σχέση των Χορικών στο Αρχαίο Δράμα με τον Σύγχρονο Χορό».

Επίσης ολοκλήρωσε τετραετή μετεκπαίδευση στην Αυθεντική Κίνηση με ειδίκευση την Θεραπεία, σε επίπεδο post masters.

Η Μαριλένα Καρέττα χρησιμοποιεί τη δύναμη της κίνησης, σαν μέσο δημιουργικής έκφρασης που είτε γίνεται καλλιτεχνικό υλικό, είτε εργαλείο συνειδητότητας και θεραπείας. 

Στο πρόγραμμα αυτό έχει πρόθεση να συμβάλει στο να ερευνηθούν και τα μη-λεκτικά στοιχεία, δηλαδή η κινητική /σωματική συμπεριφορά– Embodiment, των συμμετεχόντων και των ερευνητών.

Αναστασία Κούρτη

H Αναστασία Κούρτη, είναι ειδικός θεραπευτικού παιχνιδιού. Ξεκίνησε τις σπουδές της στο Π.Τ.Δ.Ε. Πατρών, συνεχίζοντας στο MSc Language and Communication Impairment in Children του Παν. του Sheffield και στο MSc Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας-Εκπαίδευση – Ψυχοκοινωνική Υγεία και Ανάπτυξη Υπηρεσιών για Παιδιά και Εφήβους, της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, με πρακτική άσκηση σε ιατροπαιδαγωγικά κέντρα για παιδιά και εφήβους και σε ψυχιατρικές δομές ενηλίκων. Από το 2011 εργάζεται με παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους, στον ιδιωτικό τομέα αλλά και στην δημόσια εκπαίδευση. 

Συνέχισε τις σπουδές της στην τετραετή εκπαίδευση στην παιγνιοθεραπεία, στο ψυχοθεραπευτικό και εκπαιδευτικό κέντρο Έρμα. Το 2022  ξεκινήσε και το διδακτορικό της στο Θεραπευτικό Παιχνίδι στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών ενώ παράλληλα εκπαιδεύτηκε κι από τη Sue Jennings στο Νευροδραματικό Παιχνίδι. Είναι συγγραφέας υλικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Έχει παρακολουθήσει το ετήσιο εκπαιδευτικό σεμινάριο της μονάδας απεξάρτησης 18 ΑΝΩ “Θεραπευτική Αντιμετώπιση των Εξαρτήσεων” με θέμα τα διάφορα είδη εξαρτήσεων (αλκοόλ, ναρκωτικά, Διαδίκτυο, σεξουαλική εξάρτηση και διατροφικές διαταραχές) σε εφήβους και ενήλικες και τη θεραπευτική τους αντιμετώπιση μέσα από την τέχνη και την ψυχοθεραπεία.

Αναστασία Κούρτη

H Αναστασία Κούρτη, είναι ειδικός θεραπευτικού παιχνιδιού. Ξεκίνησε τις σπουδές της στο Π.Τ.Δ.Ε. Πατρών, συνεχίζοντας στο MSc Language and Communication Impairment in Children του Παν. του Sheffield και στο MSc Στρατηγικές Αναπτυξιακής και Εφηβικής Υγείας-Εκπαίδευση – Ψυχοκοινωνική Υγεία και Ανάπτυξη Υπηρεσιών για Παιδιά και Εφήβους, της Ιατρικής Σχολής Αθηνών, με πρακτική άσκηση σε ιατροπαιδαγωγικά κέντρα για παιδιά και εφήβους και σε ψυχιατρικές δομές ενηλίκων. Από το 2011 εργάζεται με παιδιά, εφήβους και τις οικογένειές τους, στον ιδιωτικό τομέα αλλά και στην δημόσια εκπαίδευση. 

Συνέχισε τις σπουδές της στην τετραετή εκπαίδευση στην παιγνιοθεραπεία, στο ψυχοθεραπευτικό και εκπαιδευτικό κέντρο Έρμα. Το 2022  ξεκινήσε και το διδακτορικό της στο Θεραπευτικό Παιχνίδι στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας στο Πανεπιστήμιο Πατρών ενώ παράλληλα εκπαιδεύτηκε κι από τη Sue Jennings στο Νευροδραματικό Παιχνίδι. Είναι συγγραφέας υλικού για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Έχει παρακολουθήσει το ετήσιο εκπαιδευτικό σεμινάριο της μονάδας απεξάρτησης 18 ΑΝΩ “Θεραπευτική Αντιμετώπιση των Εξαρτήσεων” με θέμα τα διάφορα είδη εξαρτήσεων (αλκοόλ, ναρκωτικά, Διαδίκτυο, σεξουαλική εξάρτηση και διατροφικές διαταραχές) σε εφήβους και ενήλικες και τη θεραπευτική τους αντιμετώπιση μέσα από την τέχνη και την ψυχοθεραπεία.

Ανθή Θωμά

Η Ανθή Θωμά ακολούθησε σπουδές στην Ανωτέρα Σχολή Βρεφονηπιαγωγών ΔΟΜΗ. Συμμετείχε επί 4 έτη στο «Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαίδευση» του Λ. Κουρετζή και στο Θέατρο «ΠΑΥΣΙΣ» Σ. Παπαδόπουλος, (Λέκτορας ΠΤΔΕ) και στο ΕΚΠΑ. Εν συνεχεία σπούδασε Παιγνιοθεραπεία στο Κέντρο «ΑΓΓΙΖΩ» και στο Τριετές Μεταπτυχιακό στην Εικαστική Θεραπευτική Παρέμβαση Παιδιού-Εφήβου. Η επιμόρφωση συνεχίστηκε σε Εικαστικά εργαστήρια, στο κέντρο πηλού και στο εργαστήρι σχεδίου της Μ. Κατσουλίδη. Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή οι σπουδές συνεχίζονται στην Ψυχολογία στο Aegean College.

Πρακτική άσκηση στο κέντρο βρεφών ΜΗΤΕΡΑ, ειδίκευση στο ΠΙΚΠΑ Βούλας και το Χατζηπατέρειο Ίδρυμα Αποκατάστασης. Έχει εργαστεί σε Ιδιωτικούς Παιδικούς Σταθμούς και Εκπαιδευτήρια. Επιπροσθέτως συνεργάζεται με τον καθηγητή Σ. Παπαδόπουλο. Τα τελευταία πέντε χρόνια συνεργάζεται με Λογοθεραπεύτρια σίτισης. Επιπλέον συνεργαζεται ως Εικαστική Θεραπεύτρια σε παιδιά, σε κέντρο Λογοθεραπείας σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. Πολυετή εμπειρία που αφορά παιδιά τυπικής ανάπτυξης και ειδικών δεξιοτήτων.

Ηλιάνα Κουσουνέλου

Η Ηλιάνα Κουσουνέλου γεννήθηκε και μεγάλωσε στο κέντρο της Αθήνας. Σπούδασε Ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης ως φυσικό επακόλουθο του ενδιαφέροντός της για τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του. Μετά τις σπουδές της ειδικεύτηκε στην Ειδική Αγωγή και απέκτησε πολυετή εμπειρία δουλεύοντας με παιδιά με πλήθος δυσκολιών: μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία, δυσορθογραφία, αλλά και νοητική υστέρηση, αυτισμό, προβλήματα προσαρμογής και συμπεριφοράς. Η επαφή της αυτή με τα παιδιά κατέστησε σαφή την ανάγκη παράλληλης στήριξης και των γονέων με σκοπό, μέσα από τη μελέτη του πλαισίου στο οποίο ζουν και αλληλεπιδρούν τα παιδιά, να βοηθηθούν περισσότερο στην αντιμετώπιση των δυσκολιών τους.

Για τον λόγο αυτό, ασχολήθηκε στη συνέχεια ενεργά με τη συμβουλευτική γονέων και την ψυχολογική υποστήριξη παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Παράλληλα, έχει οργανώσει βιωματικά εργαστήρια συναισθημάτων για παιδιά καθώς και ομιλίες για γονείς σε σχολεία με θεματολογία σχετική με το παιδί και την ανάπτυξή του αλλά και τις σχέσεις μέσα στην οικογένεια. Τέλος, έχει ασχοληθεί με τη μετάφραση παιδικών βιβλίων, αλλά και βιβλίων ψυχολογικού περιεχομένου από την αγγλική και την ισπανική γλώσσα στην ελληνική συνδυάζοντας έτσι την αγάπη της για τις γλώσσες με την αγάπη για το αντικείμενό της!

Μαρίνα Θετεκούς

Aποφοίτησε από το Τμήμα της Κοινωνιολογίας του Παν/μίου Κρήτης το 1993, το 2002 εκπαιδεύτηκε στο ΕΠΙΨΥ ως Σύμβουλος Πρόληψης κατά των εξαρτήσεων, ακολούθησαν εκπαιδεύσεις στο ΚΕΘΕ και στο 18 Άνω. Σήμερα βρίσκεται στο τελευταίο έτος του μεταπτυχιακού της στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Επαγγελματικά δίδαξε 8 χρόνια σε Φροντιστήρια Μέσης εκπαίδευσης, εργάστηκε ως Κοινωνιολόγος στην Κοινωνική Υπηρεσία Ιλίου, και τα τελευταία 17 χρόνια ως Κοινωνιολόγος σε Κέντρο Πρόληψης κατά των Εξαρτήσεων.

Η αγάπη της για το θέατρο και τις τέχνες την οδήγησε το 1997 στην Δραματική σχολή « Ίασμος», ακολούθησε 3ετή εκπαίδευση στην «Άσκηση» του Περικλή Μουστάκη, 3ετής εκπαίδευση στο Acting Anatomy με την Ρούλα Πατεράκη. Συμμετείχε σε σεμινάρια του Θεόδωρου Τερζόπουλου, σε διάφορες θεατρικές ομάδες και παραστάσεις. Ασχολήθηκε 3 χρόνια με το Butoh (χορός), με την μέθοδο Alexander, την Υoga, το ακροβατικό πανί. Τα τελευταία 4 χρόνια παρακολουθεί μαθήματα πιάνου σε ωδείο. Αναγνωρίζοντας την θεραπευτική αξία της Τέχνης, συνεργάστηκε με την Δήμητρα Σταύρου και από κοινού ίδρυσαν ένα Κέντρο Θεραπείας μέσω Τεχνών το «Ψpoint».

Μαρίνα Θετεκούς

Aποφοίτησε από το Τμήμα της Κοινωνιολογίας του Παν/μίου Κρήτης το 1993, το 2002 εκπαιδεύτηκε στο ΕΠΙΨΥ ως Σύμβουλος Πρόληψης κατά των εξαρτήσεων, ακολούθησαν εκπαιδεύσεις στο ΚΕΘΕ και στο 18 Άνω. Σήμερα βρίσκεται στο τελευταίο έτος του μεταπτυχιακού της στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Επαγγελματικά δίδαξε 8 χρόνια σε Φροντιστήρια Μέσης εκπαίδευσης, εργάστηκε ως Κοινωνιολόγος στην Κοινωνική Υπηρεσία Ιλίου, και τα τελευταία 17 χρόνια ως Κοινωνιολόγος σε Κέντρο Πρόληψης κατά των Εξαρτήσεων.

Η αγάπη της για το θέατρο και τις τέχνες την οδήγησε το 1997 στην Δραματική σχολή « Ίασμος», ακολούθησε 3ετή εκπαίδευση στην «Άσκηση» του Περικλή Μουστάκη, 3ετής εκπαίδευση στο Acting Anatomy με την Ρούλα Πατεράκη. Συμμετείχε σε σεμινάρια του Θεόδωρου Τερζόπουλου, σε διάφορες θεατρικές ομάδες και παραστάσεις. Ασχολήθηκε 3 χρόνια με το Butoh (χορός), με την μέθοδο Alexander, την Υoga, το ακροβατικό πανί. Τα τελευταία 4 χρόνια παρακολουθεί μαθήματα πιάνου σε ωδείο. Αναγνωρίζοντας την θεραπευτική αξία της Τέχνης, συνεργάστηκε με την Δήμητρα Σταύρου και από κοινού ίδρυσαν ένα Κέντρο Θεραπείας μέσω Τεχνών το «Ψpoint».

Δήμητρα Σταύρου

H Δήμητρα Σταύρου σπούδασε ψυχολογία στη Γαλλία (Université de Rouen) και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Μεταπτυχιακές σπουδές στην Κοινωνική Ανθρωπολογία (Πάντειο). Εξειδικεύτηκε στην Εθνογραφία (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), στην Δραματοθεραπεία (τετραετής κύκλος σπουδών «ΑΙΩΝ»- και στο εξωτερικό), στην Performance Art (ΕΚΠΑ) και στο Θέατρο του Καταπιεσμένου (Erasmus + στην Ιταλία). Εκπαιδεύτηκε επίσης στη μέθοδο του Θεόδωρου Τερζόπουλου και έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σε διαφορετικές καλλιτεχνικές και θεραπευτικές τεχνικές και μεθόδους.

Το 2013 συγκροτεί την ομάδα περφόρμανς Liminals και εφαρμόζει το εθνόδραμα που συνδυάζει εθνογραφία και περφόρμανς σε παρεμβάσεις στην πόλη. Ψυχο/δραματοθεραπεύτρια σε άτομα και ομάδες από το 1995 και συνεργάζεται ως δραματοθεραπεύτρια με το Μεταπτυχιακό τμήμα Συμβουλευτικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Ως ερευνήτρια έχει συνεργαστεί με το Πάντειο και το Ε.ΠΙ.Ψ.Υ. Ως συνεργάτις, δίδαξε δραματοθεραπεία στα: Los Angeles Institute for Drama Therapy, California State University, Ελληνοβρετανικό Κέντρο Σπουδών, Θέατρο των Αλλαγών, Κέντρο Ψυχοδός, Νήμα κ.ά. Παρέχει εποπτεία σε ψυχοθεραπευτές στην Ελλάδα και την Κύπρο. Μέλος πολλών συλλόγων στην Ελλάδα και επίτιμο μέλος της Γαλλικής Ένωσης Δραματοθεραπευτών. Συγγραφέας άρθρων και βιβλίου για την δραματοθεραπεία στην Ελλάδα και τη Γαλλία.

 

Ραφαέλα Κοκκινάκη-Αδαμοπούλου

Η Κοκκινάκη – Αδαμοπούλου Ραφαέλα είναι Κλινική Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια. Είναι απόφοιτος του Università degli Studi “G. D’ Annunzio” της Ιταλίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην “Κλινική Ψυχολογία και Ψυχολογία της Υγείας” του ιδίου εκπαιδευτικού ιδρύματος. Eν συνεχεία, φοίτησε στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας – Πρόληψη Ψυχιατρικών Διαταραχών ” της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Αιγινήτειο Νοσοκομείο. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια στα πεδία κλινικής ψυχοπαθολογίας και ψυχοδυναμικής θεωρίας και πρακτικής.

Διαθέτει κλινική εμπειρία σε φορείς ψυχικής υγείας καθώς έχει εργασθεί έμμισθα και εθελοντικά, με καθήκοντα κλινικά, σε κοινοτικούς φορείς ψυχικής υγείας. Είναι εκπαιδευόμενο μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Ομάδας και υποστηρίζει ενήλικες μέσω ατομικής – ομαδικής ψυχοθεραπείας για ένα ευρύ φάσμα ψυχικών ζητημάτων.

Ισμήνη-Γρηγορία Μπαντούνα

Η Ισμήνη-Γρηγορία Μπαντούνα είναι ψυχολόγος. Σπούδασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών στο Τμήμα Ψυχολογίας με μετέπειτα ειδίκευση στη Ψυχολογία της Υγείας, μέσω των μετατυχιακών σπουδών της στην Ιατρική Σχολή Αθηνών και στο πρόγραμμα «Διασυνδετική Ψυχιατρική: Απαρτιωμένη Φροντίδα Σωματικής και Ψυχικής Υγείας». Ως ψυχοθεραπεύτρια έχει παρακολουθήσει διέτες εισαγωγικό σεμινάριο στην Ψυχανάλυση, ενώ αυτή τη στιγμή εκπαιδεύεται στη Γνωσιακή-Συμπεριφορική θεραπεία. Από τα πρώτα έτη των σπουδών της έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια και μετεκπαιδεύσεις, στρέφοντας το ενδιαφέρον της κυρίως στη χορήγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών.

Κατέχει πιστοποιήση για τα εργαλεία MMPI-2, WAIS-III, RAVEN και για το προβολικό τεστ Κηλίδων Μελάνης RORSCHACH. Παράλληλα έχει προβεί σε ανακοινώσεις σε συνέδρια. Από το τέλος των βασικών σπουδών της ξεκίνησε εθελοντικά στο Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, Κέντρο Ημέρας Ηλιοτρόπιο, όπου παρακολουθούσε την αξιολόγηση νέων περιστατικών (intake) και συμμετείχε σε προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων χρόνιων ψυχιατρικών ασθενών, ενώ συνέχισε την εκπαίδευση της στη Β’ Ψυχιατρική Κλινική, ΠΓΝ “Αττικόν” για 3 έτη. Τα τελευταία δύο χρόνια χορηγεί ψυχομετρικά τέστ και παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ιδιωτικό γραφείο.

Ισμήνη-Γρηγορία Μπαντούνα

Η Ισμήνη-Γρηγορία Μπαντούνα είναι ψυχολόγος. Σπούδασε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών στο Τμήμα Ψυχολογίας με μετέπειτα ειδίκευση στη Ψυχολογία της Υγείας, μέσω των μετατυχιακών σπουδών της στην Ιατρική Σχολή Αθηνών και στο πρόγραμμα «Διασυνδετική Ψυχιατρική: Απαρτιωμένη Φροντίδα Σωματικής και Ψυχικής Υγείας». Ως ψυχοθεραπεύτρια έχει παρακολουθήσει διέτες εισαγωγικό σεμινάριο στην Ψυχανάλυση, ενώ αυτή τη στιγμή εκπαιδεύεται στη Γνωσιακή-Συμπεριφορική θεραπεία. Από τα πρώτα έτη των σπουδών της έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια και μετεκπαιδεύσεις, στρέφοντας το ενδιαφέρον της κυρίως στη χορήγηση ψυχομετρικών δοκιμασιών.

Κατέχει πιστοποιήση για τα εργαλεία MMPI-2, WAIS-III, RAVEN και για το προβολικό τεστ Κηλίδων Μελάνης RORSCHACH. Παράλληλα έχει προβεί σε ανακοινώσεις σε συνέδρια. Από το τέλος των βασικών σπουδών της ξεκίνησε εθελοντικά στο Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, Κέντρο Ημέρας Ηλιοτρόπιο, όπου παρακολουθούσε την αξιολόγηση νέων περιστατικών (intake) και συμμετείχε σε προγράμματα ανάπτυξης δεξιοτήτων χρόνιων ψυχιατρικών ασθενών, ενώ συνέχισε την εκπαίδευση της στη Β’ Ψυχιατρική Κλινική, ΠΓΝ “Αττικόν” για 3 έτη. Τα τελευταία δύο χρόνια χορηγεί ψυχομετρικά τέστ και παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ιδιωτικό γραφείο.

Ραφαέλα Κοκκινάκη-Αδαμοπούλου

Η Κοκκινάκη – Αδαμοπούλου Ραφαέλα είναι Κλινική Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια. Είναι απόφοιτος του Università degli Studi “G. D’ Annunzio” της Ιταλίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην “Κλινική Ψυχολογία και Ψυχολογία της Υγείας” του ιδίου εκπαιδευτικού ιδρύματος. Eν συνεχεία, φοίτησε στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών “Προαγωγή Ψυχικής Υγείας – Πρόληψη Ψυχιατρικών Διαταραχών ” της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Αιγινήτειο Νοσοκομείο. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια στα πεδία κλινικής ψυχοπαθολογίας και ψυχοδυναμικής θεωρίας και πρακτικής.

Διαθέτει κλινική εμπειρία σε φορείς ψυχικής υγείας καθώς έχει εργασθεί έμμισθα και εθελοντικά, με καθήκοντα κλινικά, σε κοινοτικούς φορείς ψυχικής υγείας. Είναι εκπαιδευόμενο μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχαναλυτικής Ψυχοθεραπείας Ομάδας και υποστηρίζει ενήλικες μέσω ατομικής – ομαδικής ψυχοθεραπείας για ένα ευρύ φάσμα ψυχικών ζητημάτων.

Κατερίνα Τζιμούρτα

Η γραμματέας του κέντρου μας. Έχει κάνει σπουδές επικοινωνίας και ΜΜΕ στη Θεσσαλονίκη. Αγαπά το Θέατρο και τον Κινηματογράφο.

Κατερίνα Τζιμούρτα

Η γραμματέας του κέντρου μας. Έχει κάνει σπουδές επικοινωνίας και ΜΜΕ στη Θεσσαλονίκη. Αγαπά το Θέατρο και τον Κινηματογράφο.

Αθηνά Δημητρακοπούλου

Η Αθηνά Δημητρακοπούλου είναι Σοπράνο και Ηθοποιός. Σπούδασε «Υποκριτική στην κάμερα» στην Ανώτερη δραματική σχολή “ΙΑΣΜΟΣ” ενώ κατέχει Δίπλωμα Υποκριτικής από τη δραματική σχολή “ΒΕΑΚΗ”. Παράλληλα έχει λάβει Δίπλωμα Μονωδίας από το “ΜΑΙΑΝΔΡΙΟ ΩΔΕΙΟ” (Φωνή: Soprano Lyrico-Spinto) και έχει κάνει σπουδές ορθοφωνίας στο “Λαϊκό Πανεπιστήμιο Αθηνών”. Παρακολούθησε τον τριετή κύκλο Drama-therapy, στο Drama-therapy Center “Aιών”.

Έχει συμμετάσχει σε δεκάδες θεατρικές παραστάσεις. Ενδεικτικά αναφέρονται: “ΩΡΑΙΑ ΜΟΥ ΚΥΡΙΑ” Εθνική Λυρική Σκηνή, “ΤΟ ΒΑΛΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ”, “ΧΕΝΣΕΛ ΚΑΙ ΓΚΡΕΤΕΛ”, “ΜΑΓΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ”, “ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗ” στο ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ , “Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΟΧΙ”,“ΤΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ , «ΤΑ 7 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΑΣΤΩΝ». Πρωταγωνίστησε ως Gilda στο πλαίσιο παράστασης με αποσπάσματα από όπερες στο Θέατρο Περοκέ“ σε μουσικοθεατρικές παραστάσεις, καθώς και σε συναυλίες.

Διαθέτει εμπειρία στην εκφώνηση διαφημίσεων καθώς εργάστηκε σε διάφορες διαφημιστικές παραγωγές. Παραδίδει  ιδιαίτερα μαθήματα φωνητικής και ορθοφωνίας.

Στο πλαίσιο της επιμόρφωσής της έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια όπως: ΕΜΨΥΧΩΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ,  ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΣΩΜΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ & Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ – ΑΡΧΕΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ στο «ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ,  «ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ» στο εργαστήριο «ΜΙΚΡΗ ΠΟΡΤΑ – Ξένια Καλογεροπούλου», Εργαστήριο θεάτρου από τoν Krzysztof Warlikowski στη Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών, Εργαστήριο θεάτρου από την ομάδα Complicite του Simon Mc Burney, Εργαστήριο θεάτρου “Η μέθοδος του ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ” με τον σκηνοθέτη Θεόδωρο Τερζόπουλο στο «Θέατρο Άττις», Εργαστήριο υποκριτικής στη σχολή της Ρούλας Πατεράκη «Acting Anatomy Studio», Σεμινάριο «Μασκοθεραπείας» με τον μασκοθεραπευτή Γιώργο Χανιώτη κ.α

Στον τομέα της Ψυχολογίας έχει παρακολουθήσει Σεμινάριο Παιδοψυχολογίας Παιδιών και Εφήβων στο ΚΕΔΙΒΙΜ του ΠΑΔΑ Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Σεμινάριο Σχολικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου,  Group-therapy «Αντίστιξη,» Υπαρξιακή Συστημική προσέγγιση, Σεμινάριο Θεραπείες μέσω Τέχνης στο ΤΕΙ Αθήνας, Σεμινάριο Drama-therapy «The role of the guide in drama-therapy» “ΑΙΩΝ” Dramatherapy C. κ.α

Διαθέτει Πιστοποίηση από την ΑΜΙ (Association Internationale Montessori) πάνω στη Μοντεσσοριανή εκπαίδευση παίδων 0-3 ετών και 3 έως 6 ετών. Παρακολουθεί ετήσια μαθήματα σωματικού θεάτρου καθώς και ετήσια μαθήματα σύγχρονου χορού

Γνωρίζει  Αγγλικά σε άριστο επίπεδο, Γαλλικά (4 έτη), Ιταλικά (1 έτος), Γερμανικά (1 έτος) Γραφικές τέχνες (2 έτη) Πολεμικές τέχνες: Tai Chi Chuan (2 έτη) Χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή και τυφλό σύστημα (Άριστα)

Μακρυνιώτη Αγγελική

Η Μακρυνιώτη Αγγελική έχει κάνει Μεταπτυχικό στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία.

Στο Queen Margaret University, Edinburgh, United Kingdom και κατέχει πτυχίο Ψυχολογίας από τη Φιλοσοφική Σχολή, τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Γνωρίζει Αγγλικά σε Επίπεδο C2 ,Certificate of Michigan University, Ισπανικά σε Επίπεδο C1 Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας.

Συνεργάστηκε με το Διεπιστημονικό Κέντρο Αθηνών (Δ.Ε.Κ.Α), παρέχοντας ατομικές συνεδρίες εικαστικής Ψυχοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους Είναι μέλος της διεπιστημονικής ομάδας της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινητείου Νοσοκομείου στη μονάδα των διατροφικών διαταραχών ενηλίκων.

Παρείχε ατομικές συνεδρίες εικαστικής ψυχοθεραπείας σε ενήλικες στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης του μεταπτυχιακού προγράμματος, στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΝHS Scotland), Εδιμβούργο, Σκωτία καθώς και ατομικές και ομαδικές συνεδρίες εικαστικής ψυχοθεραπείας σε παιδιά δημοτικού σχολείου με αναπτυξιακές και κοινωνικές δυσκολίες στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης μεταπτυχιακού προγράμματος , Μ.Κ.Ο. People Know How, Εδιμβούργο, στη Σκωτία.

Εργάστηκε ως ψυχολόγος παιδιών σε ιδιωτικό ψυχοθεραπευτικό κέντρο όπως επίσης και ώς δασκάλα παράλληλης στήριξης σε παιδί στο φάσμα του αυτισμού η οποία πλαισιώθηκε με βιωματικά εργαστήρια ατομικού και ομαδικού χαρακτήρα. Συμμετείχε εθελοντικά στο πρόγραμμα «Κοινωνική ένταξη στη γειτονία» που απευθύνεται σε μαθητές ειδικών δημοτικών σχολείων.

Εργάστηκε στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης στο 4ο Ειδικό Σχολείο Θεσσαλονίκης καθώς και ως Συνοδός παιδιού με αναπτυξιακές διαταραχές στην κατασκήνωση «Ελαιώνες».

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέμα Συστημική θεραπεία παιδιών 3-12 ετών. Η τέχνη και το παιχνίδι στη θεραπευτική συνεδρία, Εργαστήριο συστημικής ψυχοθεραπείας και παιδαγωγικής Ροδάκινο, τον ετήσιο κύκλο σεμιναρίων για «Θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων» , στο κέντρο ψυχικής υγείας Παγκρατίου, το διετές πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης στη διεπιστημονική προσέγγιση παιδιών εφήβων και οικογενειών, Διεπιστημονικό Κέντρο Αθηνών , το Μετεκπαιδευτικό σεμινάριο «Κλινική Ψυχοπαθολογία», στην Α’ Ψυχιατρική κλινική ΕΚΠΑ τον ετήσιο κύκλο σεμιναρίων «Από την παιδική ηλικία στην εφηβεία: όρια και παρεκκλίσεις», στον σύλλογο Μέριμνας Παιδιού και Εφήβου, Θεσσαλονίκη. κ.α

Μακρυνιώτη Αγγελική

Η Μακρυνιώτη Αγγελική έχει κάνει Μεταπτυχικό στην Εικαστική Ψυχοθεραπεία.

Στο Queen Margaret University, Edinburgh, United Kingdom και κατέχει πτυχίο Ψυχολογίας από τη Φιλοσοφική Σχολή, τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Γνωρίζει Αγγλικά σε Επίπεδο C2 ,Certificate of Michigan University, Ισπανικά σε Επίπεδο C1 Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας.

Συνεργάστηκε με το Διεπιστημονικό Κέντρο Αθηνών (Δ.Ε.Κ.Α), παρέχοντας ατομικές συνεδρίες εικαστικής Ψυχοθεραπείας σε παιδιά και εφήβους Είναι μέλος της διεπιστημονικής ομάδας της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινητείου Νοσοκομείου στη μονάδα των διατροφικών διαταραχών ενηλίκων.

Παρείχε ατομικές συνεδρίες εικαστικής ψυχοθεραπείας σε ενήλικες στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης του μεταπτυχιακού προγράμματος, στο Εθνικό Σύστημα Υγείας (ΝHS Scotland), Εδιμβούργο, Σκωτία καθώς και ατομικές και ομαδικές συνεδρίες εικαστικής ψυχοθεραπείας σε παιδιά δημοτικού σχολείου με αναπτυξιακές και κοινωνικές δυσκολίες στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης μεταπτυχιακού προγράμματος , Μ.Κ.Ο. People Know How, Εδιμβούργο, στη Σκωτία.

Εργάστηκε ως ψυχολόγος παιδιών σε ιδιωτικό ψυχοθεραπευτικό κέντρο όπως επίσης και ώς δασκάλα παράλληλης στήριξης σε παιδί στο φάσμα του αυτισμού η οποία πλαισιώθηκε με βιωματικά εργαστήρια ατομικού και ομαδικού χαρακτήρα. Συμμετείχε εθελοντικά στο πρόγραμμα «Κοινωνική ένταξη στη γειτονία» που απευθύνεται σε μαθητές ειδικών δημοτικών σχολείων.

Εργάστηκε στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης στο 4ο Ειδικό Σχολείο Θεσσαλονίκης καθώς και ως Συνοδός παιδιού με αναπτυξιακές διαταραχές στην κατασκήνωση «Ελαιώνες».

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια με θέμα Συστημική θεραπεία παιδιών 3-12 ετών. Η τέχνη και το παιχνίδι στη θεραπευτική συνεδρία, Εργαστήριο συστημικής ψυχοθεραπείας και παιδαγωγικής Ροδάκινο, τον ετήσιο κύκλο σεμιναρίων για «Θέματα ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων» , στο κέντρο ψυχικής υγείας Παγκρατίου, το διετές πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης στη διεπιστημονική προσέγγιση παιδιών εφήβων και οικογενειών, Διεπιστημονικό Κέντρο Αθηνών , το Μετεκπαιδευτικό σεμινάριο «Κλινική Ψυχοπαθολογία», στην Α’ Ψυχιατρική κλινική ΕΚΠΑ τον ετήσιο κύκλο σεμιναρίων «Από την παιδική ηλικία στην εφηβεία: όρια και παρεκκλίσεις», στον σύλλογο Μέριμνας Παιδιού και Εφήβου, Θεσσαλονίκη. κ.α

Λεχουρίτη Χρύσα

Η Λεχουρίτη Χρύσα είναι Ψυχοθεραπεύτρια – Οικογενειακή Σύμβουλος – Παιγνιοθεραπεύτρια, μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Παιγνιοθεραπευτών και Δραματοθεραπευτών και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στην Πλατεία Μαβίλη. Σπούδασε Ψυχολογία στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Ελλάδος και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία των Μαθησιακών Δυσκολιών στο πανεπιστήμιο του Portsmouth.

Ακόμη, ειδικεύτηκε στην Οικογενειακή – Συστημική Ψυχοθεραπεία και στην Παιγνιοθεραπεία, αποκτώντας σημαντική εμπειρία στη συμβουλευτική ζεύγους και οικογένειας καθώς και στην ατομική και ομαδική ψυχοθεραπεία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων. Υπήρξε συνεργάτης για μια σειρά ετών ως ψυχολόγος στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης του Υπουργείου Άμυνας καθώς και στην ομάδα παρέμβασης στην κρίση στο 414 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Ειδικών Νοσημάτων.

Επιπρόσθετα, συνεργάστηκε με το Ελληνικό Ινστιτούτο Παιγνιοθεραπείας και Δραματοθεραπείας ως Ψυχολόγος σε παιδικούς σταθμούς της περιφέρειας Αττικής.

Είναι εισηγήτρια βιωματικών σεμιναρίων αυτογνωσίας μέσω παιγνιοθεραπευτικών και δραματοθεραπευτικών τεχνικών καθώς και ομιλιών σχετικών με ποικίλα θέματα ψυχολογίας για το ευρύ κοινό και παράλληλα, έχει συμμετάσχει σε πληθώρα σεμιναρίων και συνεδρίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ενώ αρθρογραφεί σε ιστοσελίδες και έντυπα. Τέλος, συνεργάζεται ως εξωτερικός συνεργάτης με πλαίσια Ειδικής Αγωγής.

Παπαχριστοδούλου Φίλιππος

Ο Φίλιππος Παπαχριστοδούλου είναι Διατροφολόγος-Διαιτολόγος και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο Νέο Ηράκλειο Αττικής. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης και κάτοχος του “Diploma in Practitioner Skills for Eating Disorders and Obesity” του Κέντρου Διατροφικών Διαταραχών της Μεγάλης Βρετανίας (NCFED) και του Ελληνικού Κέντρου Εκπαίδευσης & Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών, με έμφαση στις «Ψυχολογικές Παρεμβάσεις στις Διατροφικές Διαταραχές» και πρόσθετη εκπαίδευση στις Διατροφικές Διαταραχές σε παιδιά και εφήβους.

Στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης στο Τμήμα Διαιτολογίας-Διατροφής του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Γ. Παπανικολάου, είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει και να αντιμετωπίσει πολυάριθμα περιστατικά σε όλες τις κλινικές.

Πραγματοποίησε την πτυχιακή του εργασία στον τομέα της αθλητικής διατροφής με θέμα: «Διατροφική Υποστήριξη Δρομέων Μεσαίων Αποστάσεων» στο Hogeschool van Amsterdam στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus. Έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό επιμορφωτικών σεμιναρίων, συνεδρίων και ημερίδων, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα του τομέα της διατροφής.

Από το 2009, μετά το πέρας των σπουδών του, έχει αναλάβει πλήθος περιστατικών ως ελεύθερος επαγγελματίας, ενώ σήμερα διατηρεί το Διαιτολογικό Γραφείο στο Νέο Ηράκλειο Αττικής, όπου παρακολουθεί περιστατικά απώλειας βάρους, διατήρησης και διαχείρισης βάρους παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, κλινικής και αθλητικής διατροφής, εγκυμοσύνης, θηλασμού, διατροφικών διαταραχών κ.ά.

Αξίζει ακόμη να αναφερθεί ότι ως απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του London International School of Performing Arts με εξειδίκευση στο «Advance Theatre Practice», διοργανώνει βιωματικά σεμινάρια σωματικού θεάτρου που απευθύνονται σε διάφορες κοινωνικές ομάδες και ομάδες στήριξης με στόχο τη συμφιλίωση με το σώμα και τη διερεύνηση της σωματικής έκφρασης. Ενδεικτικά αναφέρεται ομάδα ανορεξικών και βουλιμικών, ομάδα υπερφάγων και παχύσαρκων κ.ά. Τέλος, έχει παρακολουθήσει το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Θεραπευτική Αντιμετώπιση Εξαρτήσεων στο Θεραπευτικό Πρόγραμμα του 18 άνω και έχει δουλέψει εθελοντικά ως ειδικός θεραπευτής στο Ανοιχτό Πρόγραμμα της Μονάδας Απεξάρτησης 18 Άνω, του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής.

Παπαχριστοδούλου Φίλιππος

Ο Φίλιππος Παπαχριστοδούλου είναι Διατροφολόγος-Διαιτολόγος και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στο Νέο Ηράκλειο Αττικής. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Διατροφής και Διαιτολογίας του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης και κάτοχος του “Diploma in Practitioner Skills for Eating Disorders and Obesity” του Κέντρου Διατροφικών Διαταραχών της Μεγάλης Βρετανίας (NCFED) και του Ελληνικού Κέντρου Εκπαίδευσης & Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών, με έμφαση στις «Ψυχολογικές Παρεμβάσεις στις Διατροφικές Διαταραχές» και πρόσθετη εκπαίδευση στις Διατροφικές Διαταραχές σε παιδιά και εφήβους.

Στο πλαίσιο της πρακτικής του άσκησης στο Τμήμα Διαιτολογίας-Διατροφής του Γενικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης Γ. Παπανικολάου, είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει και να αντιμετωπίσει πολυάριθμα περιστατικά σε όλες τις κλινικές.

Πραγματοποίησε την πτυχιακή του εργασία στον τομέα της αθλητικής διατροφής με θέμα: «Διατροφική Υποστήριξη Δρομέων Μεσαίων Αποστάσεων» στο Hogeschool van Amsterdam στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus. Έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό επιμορφωτικών σεμιναρίων, συνεδρίων και ημερίδων, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα του τομέα της διατροφής.

Από το 2009, μετά το πέρας των σπουδών του, έχει αναλάβει πλήθος περιστατικών ως ελεύθερος επαγγελματίας, ενώ σήμερα διατηρεί το Διαιτολογικό Γραφείο στο Νέο Ηράκλειο Αττικής, όπου παρακολουθεί περιστατικά απώλειας βάρους, διατήρησης και διαχείρισης βάρους παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, κλινικής και αθλητικής διατροφής, εγκυμοσύνης, θηλασμού, διατροφικών διαταραχών κ.ά.

Αξίζει ακόμη να αναφερθεί ότι ως απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών του London International School of Performing Arts με εξειδίκευση στο «Advance Theatre Practice», διοργανώνει βιωματικά σεμινάρια σωματικού θεάτρου που απευθύνονται σε διάφορες κοινωνικές ομάδες και ομάδες στήριξης με στόχο τη συμφιλίωση με το σώμα και τη διερεύνηση της σωματικής έκφρασης. Ενδεικτικά αναφέρεται ομάδα ανορεξικών και βουλιμικών, ομάδα υπερφάγων και παχύσαρκων κ.ά. Τέλος, έχει παρακολουθήσει το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Θεραπευτική Αντιμετώπιση Εξαρτήσεων στο Θεραπευτικό Πρόγραμμα του 18 άνω και έχει δουλέψει εθελοντικά ως ειδικός θεραπευτής στο Ανοιχτό Πρόγραμμα της Μονάδας Απεξάρτησης 18 Άνω, του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής.

Σκοπετέας Ιωάννης

Επίκουρος καθηγητής σκηνοθεσίας και σεναριογραφίας στις Ψηφιακές Οπτικοακουστικές Τέχνες Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας Παν. Αιγαίου O Γιάννης Σκοπετέας διδάσκει σκηνοθεσία, σεναριογραφία, μοντάζ, εικονοληψία, ψηφιακό βίντεο και οπτικοακουστικές πολιτιστικές εφαρμογές στο Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας του πανεπιστημίου Αιγαίου και στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Σχεδιασμός Πολυμέσων –Φωτισμός» και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Θερινού Σχολείου στις Οπτικοακουστικές Τέχνες και Επικοινωνία του πανεπιστημίου Αιγαίου.

Το μεταπτυχιακό του στο αντικείμενο «Εικόνα και Επικοινωνία» (φωτογραφία) πραγματοποιήθηκε στο Goldsmiths University of London και η διδακτορική του έρευνα διεξήχθη με υποτροφία του ΙΚΥ στο University of Westminster.

Έχει συγγράψει τα βιβλία Η Kάμερα, Φως και Εικόνα στην ψηφιακή οπτικοακουστική καταγραφή και Η Δημιουργία της μυθοπλαστικής αφήγησης και τα Είδη των κινηματογραφικών ταινιών, με παραδείγματα από τον ελληνικό κινηματογράφο ενώ είναι συν-επιμελητής του συλλογικού τόμου Ντοκιμαντέρ, μια άλλη πραγματικότητα.

Έχει ακόμη συγγράψει κεφάλαια σε βιβλία, επιστημονικά άρθρα σε περιοδικά, εισηγήσεις σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια με κριτές και δεκάδες άρθρα με φωτογραφικά και οπτικοακουστικά θέματα σε περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας.

Έχει γράψει και σκηνοθετήσει περισσότερα από 25 ντοκιμαντέρ με ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον, με συνεργάτες καθηγητές ΔΕΠ και ειδικούς επιστήμονες Τα ντοκιμαντέρ αυτά προβλήθηκαν σε διάφορα φεστιβάλ, συνέδρια και στην ΕΡΤ, ενώ μερικά από αυτά παίζονται αυτή τη στιγμή σε ελληνικά μουσεία, αφού έχουν εγκριθεί από τις αρμόδιες επιτροπές τους.

Ως ερευνητής, σεναριογράφος και σκηνοθέτης έχει συνεργαστεί με τα: Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, Μουσείο Μπενάκη, Πολιτιστικό Ίδρυμα Ομίλου Πειραιώς, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και Ίδρυμα Προαγωγής Δημοσιογραφίας Αθ. Μπότση, Μουσείο Βιομηχανικής Ελαιουργίας Λέσβου, Ιστορικό Αρχείο Αιγαίου Εργάνη, Ιστορικό Λαογραφικό Μουσείο Εξωχωρίου Δυτικής Μάνης, Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού λαδιού Σπάρτης, Mουσείο Μετάξης Σουφλίου.

Έχει επίσης γράψει και σκηνοθετήσει δεκάδες επαγγελματικά οπτικοακουστικά έργα (διαφημίσεις, εταιρικά, ταινίες μικρού μήκους). Γενικά, εργάζεται ως σεναριογράφος και σκηνοθέτης από το 1994. Στο Λονδίνο προσλήφθηκε και εργάστηκε το 2000-2001 και ως αναλυτής σεναρίου για το διεθνή οργανισμό Euroscript.

Για τα έργα του έχει τιμηθεί κατά καιρούς με διάφορα βραβεία: Χάλκινος Ermis Awards 2004 ως συνεργάτης της εταιρείας Next Generation για την παρουσίαση προϊόντος Pfizer Zithromax, Διάκριση Κρατικών Βραβείων 1999 και Εύφημος Μνεία στο Φεστιβάλ Δράμας 1999 για το ντοκιμαντέρ Ο Φωτογράφος, ο Άνθρωπος και ο Τόπος του, βραβείο 2ης Συνάντησης Νέων Δημιουργών για την ταινία μικρού μήκους Το παιδικό βλέμμα του Λάρυ Κινγκ.

Φανάρας Παναγιώτης

ο Φανάρας Παναγιώτης είναι Σύμβουλος ψυχικής υγείας με εξειδίκευση στην εικαστική Ψυχοθεραπεία. Έχει σπουδάσει στο City Unity College στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, και στο ICPS Κέντρο Ανθρωπιστικών Σπουδών, παρακολούθησε το πρόγραμμα Diploma Στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, προσωποκεντρική κατεύθυνση. Έχει παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Art Therapy του Ελληνικού κέντρου επιμόρφωσης και ψυχοθεραπείας καθώς και το πρόγραμμα μετεκπαίδευσης στη Γιουγκιανή Ψυχοδυναμική προσέγγιση μέσω της Θεραπείας των Εικαστικών Τεχνών.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στο σύλλογο Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων Άλμα με θέμα «Συνοδοί εμψυχωτών ατόμων με αναπηρία σε αθλητικά πολιτιστικά και κατασκηνωτικά προγράμματα» (πρώτες βοήθειες-Αντιμετώπιση επιληψίας).

Στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, με θέμα «Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού, από την αξιολόγηση στην Παρέμβαση». Στο Κ.Β.Ε ΠΑΙΧΝΙΔΟΣΩΜΑ στη Μεθοδολογία θεατρικού παιχνιδιού και Δεξιότητες επικοινωνίας για εμψυχωτές (σύστημα Thomas Gordon).

Στο Μικρό Πολυτεχνείο παρακολούθησε σεμινάριο με θέμα «Τεχνικές σωματικού Θεάτρου, υποκριτική που αφορά παιδιά και ενήλικες». Όπως επίσης, στον ίδιο φορέα σεμινάριο σκηνογραφίας, χρηματολογίας, ενδυματολογίας, αυτοσχεδιαστικού θεάτρου, Χοροθεάτρου, θεατρικού φωτισμού, βασικές αρχές θεατρικού παιχνιδιού.

Συνεργάζεται με το Σύλλογο Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων Άλμα και έχει συμμετάσχει σε θεατρικά έργα, ταινιές μηκρού μήκους και έχει δημιουργήσει σκηνογραφικές κατασκευές. όπως Τρελό Κουνάβι (κινηματογραφική ομάδα) Video clip “The rose” για Vanila Swing
Sam Miller για topcut/Modiano, Νάντια Ζυγούρη «άνθρωποι η πουλιά» κ.α.

Έχει εκπονήσει εργασίες και έρευνες.
Γνωρίζει Αγγλικά σε άριστο επίπεδο και εκπαιδεύεται σε Ισπανικούς Χορούς στο Dance school Plaza De Baile.

Φανάρας Παναγιώτης

ο Φανάρας Παναγιώτης είναι Σύμβουλος ψυχικής υγείας με εξειδίκευση στην εικαστική Ψυχοθεραπεία. Έχει σπουδάσει στο City Unity College στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, και στο ICPS Κέντρο Ανθρωπιστικών Σπουδών, παρακολούθησε το πρόγραμμα Diploma Στη Συμβουλευτική Ψυχολογία, προσωπομετρική κατεύθυνση. Έχει παρακολουθήσει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Art Therapy του Ελληνικού κέντρου επιμόρφωσης και ψυχοθεραπείας καθώς και το πρόγραμμα μετεκπαίδευσης στη Γιουγκιανή Ψυχοδυναμική προσέγγιση μέσω της Θεραπείας των Εικαστικών Τεχνών.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στο σύλλογο Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων Άλμα με θέμα «Συνοδοί εμψυχωτών ατόμων με αναπηρία σε αθλητικά πολιτιστικά και κατασκηνωτικά προγράμματα» (πρώτες βοήθειες-Αντιμετώπιση επιληψίας).

Στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, με θέμα «Διαταραχές Φάσματος Αυτισμού, από την αξιολόγηση στην Παρέμβαση». Στο Κ.Β.Ε ΠΑΙΧΝΙΔΟΣΩΜΑ στη Μεθοδολογία θεατρικού παιχνιδιού και Δεξιότητες επικοινωνίας για εμψυχωτές (σύστημα Thomas Gordon).

Στο Μικρό Πολυτεχνείο παρακολούθησε σεμινάριο με θέμα «Τεχνικές σωματικού Θεάτρου, υποκριτική που αφορά παιδιά και ενήλικες». Όπως επίσης, στον ίδιο φορέα σεμινάριο σκηνογραφίας, χρηματολογίας, ενδυματολογίας, αυτοσχεδιαστικού θεάτρου, Χοροθεάτρου, θεατρικού φωτισμού, βασικές αρχές θεατρικού παιχνιδιού.

Συνεργάζεται με το Σύλλογο Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων Αλμα και έχει συμμετάσχει σε θεατρικά έργα, ταινιές μηκρού μήκους και έχει δημιουργήσει σκηνογραφικές κατασκευές. όπως Τρελό Κουνάβι (κινηματογραφική ομάδα) Video clip “The rose” για Vanila Swing
Sam Miller για topcut/Modiano, Νάντια Ζυγούρη «άνθρωποι η πουλιά» κ.α.

Έχει εκπονήσει εργασίες και έρευνες.
Γνωρίζει Αγγλικά σε άριστο επίπεδο και εκπαιδεύεται σε Ισπανικούς Χορούς στο Dance school Plaza De Baile.

Πολιτάκης Αλέξανδρος

Ο Αλέξανδρος Πολιτάκης εργάζεται ως σχεδιαστής φωτισμού και σκηνοθέτης. Από το 2008 έχει φωτίσει θεατρικές και μουσικές παραστάσεις, όπερες, παραστάσεις χορού, εκθεσιακούς χώρους, performance, σε σκηνές ανά την Ελλάδα: Μεταξύ αυτών, στο θέατρο *Kazalište Marina Držića* του Ντουμπρόβνικ, στη σκηνή Νίκος Κούρκουλος του *Εθνικού Θεάτρου*, στο *Μέγαρο Μουσικής Αθηνών*, στο* Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης*, στο *Αρχαίο Θέατρο Άργους*, σε *Δη.Πε.Θε.*, στην Εναλλακτική Σκηνή του *Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος*.

Σκηνοθέτησε την παιδική όπερα *Μικρός Κύκλος με την Κιμωλία* και τις παραστάσεις *Το Άρωμα του Έρωτα*, *Το Μόνον της Ζωής του Ταξείδιον*, Σταθμός*, *Σεμινάριο Βλακείας*, *Μικρός Πρίγκιπας*, *Γυάλινος Κόσμος*, *Υπηρέτης δύο Αφεντάδων*.

Από νεαρή ηλικία μαθήτευσε πλάι στον *Δήμο Αβδελιώδη* ως βοηθός σκηνοθέτη. Έχει συνεργαστεί με τους *Peter Meineck*, *Berislav Jerkovic*, *Dimitri Rekatchevski*, *Cesar Brie,* *Θανάση Σαράντο*, *Αλέξανδρο Ευκλείδη*, *Άντζελα Μπρούσκου, Άσπα Τομπούλη, Κώστα Γάκη*,* Ευγενία Αρσένη*, *Νίκο Χατζηπαπά*,* Λίλλυ Μελεμέ*, *Νίκο Τουλιάτο*, *Σταμάτη Κραουνάκη*, *Όλια Λαζαρίδου*, *Αύρα Σιδηροπούλου *κα.

Διδάσκει θεατρικό φωτισμό από το 2018 σε συνεργασίας με δραματικές σχολές, σχολεία και καλλιτεχνικούς οργανισμούς.

Απόφοιτος του *Τμήματος Θεατρικών Σπουδών*, της* Σχολής Καλών Τεχνών*, του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με κατεύθυνση σκηνοθεσία-υποκριτική. Παρακολούθησε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα *Οπτικοακουστικές Τέχνες στην Ψηφιακή Εποχή* του *Τμήματος Τεχνών Ήχου και Εικόνας* του Ιονίου Πανεπιστημίου.